Waar vind ik diepgaande uitleg over de film Megane?

Ik vind het echt een prachtige film, en vind het ook wel mooi dat er zo weinig antwoorden gegeven worden, waardoor je er een eigen interpretatie aan kan geven.
Maar ik vraag me wel af of Japanners veel meer informatie uit de film halen dan wij, of er misschien heel veel symboliek in zit die voor hen logisch is, en die wij niet kennen.

Ik kan zelf alleen oppervlakkige analyses vinden, weet iemand waar ik meer diepgaande analyses of uitleg kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

hier is al enige uitleg te vinden
13 jaar geleden
Ik zou www.imdb.com proberen, op deze website heb je bij zowat elke film wel een discussie-bord waar mensen dieper op de thema's e.d. ingaan.