Welke tekenfilm is een echte aanrader?

Toegevoegd na 12 minuten:
*voor kinderen boven 10 jaar

Toegevoegd na 13 minuten:
van 2007 +

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Alfred Jodocus Kwak, ook te zien op youtube, in het Nederlands.
Up is ook goed.
Final Fantasy VII: Advent Children Complete (lijkt meer op een echte film.. 10+)
Princess Mononoke
De drieling / The triplets
Hamtaro
Cardcaptor Sakura
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

de speurneuzen, fantasia, de disney classics reeks.

Toegevoegd na 1 uur:
nu valt mijn antwoord dus compleet buiten de boot. misschien in het vervolg direkt je criteria vermelden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er vanaf wat voor film je bedoeld :)

Voor kinderen of volwassenen?

Shrek vindt ik erg leuk of Monsters Inc.
Wat van de oude doos: Taran en de Toverketel ... man wat was die vroeger eng :)
UP is erg leuk als tekenfilm

Mijn kleine jongen zijn favorieten:
Cars
de kleine Tarzan (met stip)
Ratatoulli (snapt hij niet, maar de ratjes vindt ie geweldig).
Dora & Diego
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Final Fantasy: The Spirits Within
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
madagascar (alleen deel 1 dan) is wel leuk

shrek 1 &2

een pesoonlijke favoriet is "beavis and butthead do america", maar dat is eigenlijk voor pubers en wat ouder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shrek en Toy Story zijn erg leuk. Een andere film die niet echt een tekenfilm is maar ook heel leuk voor kinderen van 10+ is "Alvin & the Chipmunks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Donald Duck is altijd leuk, of tom en jerry!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is dit meer voor wat oudere kinderen (vanaf ongeveer 13 ofzo) maar: South Park, Family Guy, The Simpsons, American Dad en Futurama
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wall- E, Ratatouille.
Up --> is een leuke film maar ik weet niet of die op dvd is (als jullie hem op dvd willen kijken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Algeria;

Mijn zoon en ik hebben ons bescheurd om "Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit". Is weliswaar iets ouder (2005), maar voor 10 jaar en ouder erg de moeite waard. Is ook eigenlijk geen tekenfilm natuurlijk, maar wel een leuke vorm van animatiefilm. Anders is de nieuwe Toy Story 3 misschien een leuke tip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Princess & the frog. Ik heb nog heel veel leuke aanraders maar allemaal voor 2007.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spirited Away (2001) en Howl's Moving Castle (2004).
Ze zijn niet van ná 2007, maar grote kans dat ze ze nog niet gezien hebben.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het Regent Gehaktballen ligt inmiddels in de videotheek.