Hoe heet deze TV-serie over een jongen met een magisch amulet van een jaar of tien geleden?

Dit gaat raar klinken maar het ging over een jongen die een magisch amulet of Medaillon had en moest hij vechten tegen zijn aartsvijand met zijn vrienden één was een Oranje/bruine troll de ander was een meisje met ijs krachten en een ander meisje met een koekenpan ik denk dat deze serie ergens tussen 2011 en 2016 op tv was weet iemand hoe dit heet ?
Dat madailion kon volgens mij drie dingen hem laten vliegen was daar een van en volgensmij was dat ding driehoekig met drie kleuren en die slechterik leek volgens mij op een soort van ridder hij liet zijn gezicht niet zien

10 maanden geleden
3.1K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 maanden geleden
Gaat het om een animatie ? Of om een serie met acteurs ?
Youri
10 maanden geleden
Het is een Animatie

Antwoorden (2)

De tv-serie die je beschrijft is waarschijnlijk "Trollhunters: Tales of Arcadia". Het is een animatieserie gemaakt door Guillermo del Toro. De serie werd uitgebracht tussen 2016 en 2018, dus het valt binnen de tijdlijn die je hebt genoemd.

De hoofdpersoon is een jongen genaamd Jim Lake Jr., die een magisch amulet ontdekt dat hem de nieuwe Trollhunter maakt, de beschermer van een geheime wereld van trollen. Hij vecht tegen de slechterik genaamd Gunmar, die inderdaad een soort ridderachtige uitstraling heeft en zijn gezicht niet laat zien. Jim wordt bijgestaan door zijn vrienden, waaronder een troll genaamd Blinky, een meisje genaamd Claire met ijskrachten en een meisje genaamd Mary met een koekenpan als wapen.

Het amulet in de serie heeft inderdaad de vorm van een driehoek en kan verschillende krachten geven, waaronder het vermogen om te vliegen.
10 maanden geleden
Lanfeust quest. Dit is 100% de serie die jij bedoelt.
Plaatje bij antwoord
9 maanden geleden