Wikipedia (alle edities) hebben het consequent over een roman of verhaal, zonder enige indicatie dat dit waargebeurd is of geinspireerd door werkelijke gebeurtenissen.
een jaar geleden
De titel doet vermoeden dat dit verhaal de waarheid is, maar zoals bij de meeste verhalen zal ook dit de waarheid volgens de schrijver zijn.
een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
Maar is het nou fictie of waargebeurd?
Het verhaal van The Harry Quebert Affair is fictief. Het is gebaseerd op een boek van Joël Dicker.
10 maanden geleden