Waarover gaat de serie vrouwenvleugel precies?

Ik heb het nooit gezien maar het lijkt mij een mooie serie , want ik ken het lied ervan
En waar is het nog te zien of te bekijken ?

een jaar geleden
1.4K
Pieterke
een jaar geleden
Hier lees je allerlei gegevens over de serie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwenvleugel

Antwoorden (1)

Het is een serie waarin te zien is hoe de gevangenen onderling maar ook met bewaarders omgingen. De relaties zijn wat geromantiseerd en natuurlijk met hun perikelen erbij waarbij schreeuwen en schelden er ook bij hoort. Het wordt vaak ook gezien als de serie waarin ook andere Nederlanders (Turken, Antilianen en Surinamers een aandeel hadden. Er komen verschillende zaken aan bod zoals Aids lustgevoelens bij ouderen, geheime relaties, etc.
Je zou het bij videoland moeten kunnen zien (met abonnement).
Toegevoegd op 25 januari 2023 16:23: tekst
Castle
een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
De serie was verder onzin - in echte vrouwengevangenissen gaat het er niet zo aan toe.
Castle
een jaar geleden
Daarom heb ik ook gezegd dat de relatie geromantiseerd zijn. Dat het natuurlijk zo niet in het echt toegaat is normaal want dit is met elke 'soap' wat dit in principe is.