Komt er een flodder 2.0?

weet iemand of er een flodder 2.0 komt.
zo ja laat graag weten

een jaar geleden
1.3K
ronron1212
een jaar geleden
Als er acteurs zijn en een nieuwe producent is zou het kunnen maar die kans is klein

Antwoorden (1)

Flodder is een mediafranchise bestaande uit drie films en een televisieserie van vijf seizoenen met 62 afleveringen, die draait om de gelijknamige fictieve familie. In 1992 verscheen een stripbewerking van de film Flodder in Amerika!. De derde film, Flodder 3, kwam uit in 1995. In 1997 werden de laatste afleveringen van de televisieserie opgenomen.

Mogelijke terugkeer
In 2007 waren er plannen voor een nieuwe televisieserie van 26 afleveringen over de familie Flodder door Eyeworks op SBS6. Door een conflict over de rechten en over het budget ging dit uiteindelijk niet door. Het gerucht ging dat actrice Olga Zuiderhoek de rol van Ma Flodder ging spelen. In het najaar van 2015 stond er een musical over Flodder door Albert Verlinde en Dick Maas in de planning. Deze is tot op heden nog niet gemaakt.

Wel verschenen er nog twee stripboeken, in 2015 en 2017, met de familie in de hoofdrol.

Het lijkt er niet op, nu, in 2022, dat er nog meer van de familie zal verschijnen.
Antoni
een jaar geleden