Het is met name Stan Lee, die bekend is geworden als bedenker van superhelden en hun vijanden bij Marvel Comics, samen met Jack Kirby en Steve Ditko. Op deze verhalen zijn de Marvelfilms gebaseerd.
Antoni
een jaar geleden
De grote man achter de films van MCU is Kevin Feige. Tegelijk is het een beetje onzin om bij projecten waar 1000en mensen aan werken één bedenker aan te wijzen.
een jaar geleden