Wat is de titel van een film (een thriller) waarin een jongen steeds van lichaam wisselt?

Die jongen is verliefd op een jongen en diegene waar hij steeds mee gaat kan van geest wisselen. Die meisjes worden dan steeds vermoord.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Behind het eyes denk ik dat je bedoeld. Dit is een serie op Netflix en gaat daar over.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Als je "Behind her eyes" bedoelt: dat gaat over een alleenstaande moeder en niet over een homofiele jongen. Dus dat kan het niet zijn.
Every day bedoel je denk ik
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Dat gaat over een meisje, Rhiannon (16 jaar), die verliefd wordt op de mysterieuze A die elke dag een ander lichaam bewoont. Dit komt dus wat meer in de buurt van de vraag, maar is het niet.