Hoe heet deze film?

Ik kan een bepaalde film van jaren geleden maar niet terugvinden. Wie kan mij helpen? Enkele dingen die ik mij herinner:
- Het hoofdpersonage schiet van heel ver over daken heen iemand neer.
- Hij gaat dan bij een geheime organisatie. De leden moeten mensen vermoorden. Een machine kiest via lotjes wie het volgende slachtoffer wordt. Dit omdat er teveel mensen zijn op de planeet.
- Als een lid van de organisatie gewond raakt, moet ie een bad nemen in kaarsvet (?) om te genezen.
- Op het einde komt het hoofdpersonage er achter dat de namen van de leden van de organisatie eigenlijk ook waren geloot, maar dat de leider dit had geheimgehouden. Samen met zijn nieuwe liefde vecht hij tegen de andere leden...

Vage omschrijving waarschijnlijk, maar hopelijk kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Dit is de film "Wanted". Een film met James McAvoy, Morgan Freeman en Angelina Jolie.
Castle