Gaat de naam van de reguliere zender van FOX ook veranderen?

Sinds de overname van Disney veranderde de namen van bijvoorbeeld Fox Sports maar ook 20th century fox, maar gaat dit ook bij de zender FOX (dus waar de Simpsons bijvoorbeeld word uitgezonden) gebeuren?
Mvg

3 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Nee. Zelfs de naam Fox Sports blijft in handen van de Fox Corporation en is nog steeds de merknaam voor een aantal sportkanalen.
De meeste internationale Fox Sports-kanalen zijn nu eigendom van The Walt Disney Company.
.
Overzicht
- Fox Sports (Verenigde Staten), ook bekend als de Fox Sports Media Group
- Fox Sports International, een internationale sportprogrammering en productie-entiteit van The Walt Disney Company (voorheen eigendom van de Fox Networks Group tot Disney’s overname van de meeste activa van 21st Century Fox) , dat sportprogramma’s distribueert naar verschillende landen.
- Fox Sports Australia, voorheen Premier Media Group, eigendom van Foxtel (eigendom van Murdoch-gecontroleerde News Corp Australia met Telstra).
- FoxSports.com, een sportnieuwswebsite.
- Fox Sports Radio is een nationaal sportpraatradionetwerk dat wordt beheerd door Premiere Networks in samenwerking met Fox Sports.
SimonV