Hoe heet het kinder-tv programma over kleine witte aliëns die op aarde leven?

Het gaat over kleine witte aliens die op aarde leven. Ze lopen net als mensen rechtop, hebben lange oren en kunnen weinig anders zeggen als: Baah Baah! Ze zijn er in grote getalen en veroorzaken chaos in het dagelijks leven van de mensen. Volgens mij zijn ze er ook behoorlijk op gericht om op de maan terecht te komen. Wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
15.1K
Antoni
3 jaar geleden
Is het een tekenfilmserie, een show met poppen, of een serie met echte acteurs?

Antwoorden (1)

Dit klinkt als de tv show Rabbids Invasion op Nickelodeon.