Op welke dvd's staan de volgende afleveringen van Mega Mindy?

ik heb zowat alle dvds van mega mindy en toch heb ik nog een paar afleveringen tekort
op afleveringen dvds en film dvds keek ik al en ook op show dvds.... welke heb ik gemist?
dit zijn de afleveringen die ik nog moet hebben op dvd (ik wil ze enkel op dvd niet gedownload van op youtube of internet)

mega max
Karel karaat
de konijnenstropers
de zeepkistenrace
de zonnecrème

deze moet ik nog hebben
iemand die dvds heeft met deze afleveringen erop?
melden aub

1.7K

Antwoorden (1)

Op de DVD Mega Mindy en de Zeepkistenrace staan de volgende vier afleveringen:

De zeepkistenrace
Het dorp is in de ban van de naderende zeepkistenrace. Commissaris Migrain sluit zich op in de cellen van het politiekantoor om geconcentreerd te kunnen werken maar vooral … om geen spionnen over de vloer te krijgen. Helaas wil het bij de commissaris niet zo goed lukken. Zal hij de zeepkistenrace uiteindelijk kunnen winnen?

Mega Max
Volgens Migrain is er een nieuwe superheld in het dorp, Mega Max. Deze gaat vanaf nu alle misdaden oplossen zodat Mega MIndy niet meer nodig zal zijn. Al snel blijkt Mega Max geen echte held te zijn. Zal Mega Mindy toch moeten komen helpen? En wie is die Mega Max dan wel?

Karel Karaat
Karel Karaat is in het bezit van de duurste diamant van het land. Hij laat de diamant verzekeren voor een enorm groot bedrag. Als iemand de diamant steelt krijgt hij 1 miljoen euro. Karel Karaat vraagt aan Migrain om de diamant te bewaken, en dan plots is de diamant gestolen. Mieke vertrouwt het hele zaakje niet en gaat samen met oma en opa op onderzoek.

De konijnenstropers
De laatste tijd verdwijnen er veel konijnen in het bos. De boswachter heeft ontdekt dat er konijnenstropers aan het werk zijn. Migrain heeft een plan bedacht om de stropers in 'de val' te laten lopen. Maar ondertussen is de boswachter ook in de handen van de stropers gevallen. Tijd voor Mega Mindy om in actie te komen voor het te laat is …

Dus alleen nog de Zonnecreme aflevering ergens vinden.