Als er een film van de gebroeders Coen uitkomt dan weet je al bij voorbaat dat het iets speciaals is. Denk aan Fargo, No country for old men. Hun Big Lebowski heeft het allemaal. Absurde personages, humor en dialogen om van te smullen. Acteurs die hun rol uitmuntend neerzetten.
Ethan en Joel Coen zijn geweldige filmmakers.
Hoe vaak je deze film ook bekijkt, hij wordt alleen maar beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarom dragen zoveel mensen spijkerbroeken? Je doet het of je doet het niet, is een kwestie van smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De films van de Coen-broers zijn mooi en knap gemaakt. De verhaallijnen en het plot zijn onvoorspelbaar. De acteurs zijn goed gecast en spelen sterk. De humor is apart en absurd. Maar natuurlijk verschillen smaken. En zeker als het gaat om humor. Als je met humor niet op dezelfde golflengte zit, zul je het meestal alleen maar flauw vinden.

Ik vind de Coen-films geweldig. Ook the Big Lebowski. Spannend, grappig en onvoorspelbaar. Jeff Bridges, Goodman, Buscemi en Turturro zijn topacteurs en spelen overtuigend en goed.
Ik heb hem een paar keer gezien en blijf het een leuke film vinden waarin ik steeds weer iets nieuws ontdek.