Hoe heet die film over een blonde jongen die beroemd begint te worden, hij heeft verkering met een bruinharig meisje?

Het gaat over een blonde jongen die beroemd is/begint te worden. En een meisje met bruin haar en ze worden verliefd op elkaar. Uit eindelijk heeft die jongen best veel fans en valt zij een beetje in de achtergrond. Dit vind ze niet chill en daardoor gaan ze een beetje uit elkaar. Uit eindelijk op een (ik dacht schoolfeest) is zij er en hij uit eindelijk ook. Volgens mij ging hij daarna voor haar zingen en uit eindelijk komen ze dus weer bijelkaar. (Ik heb deze film ooit op tv gezien, op disney of nickelodeon vgm). Dus als iemand dit herkend en die naam weet laat het me weten, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.3K
Antoni
4 jaar geleden
Het zou de film "Be Somebody" uit 2016 kunnen zijn, maar ik kom er niet helemaal achter of het verhaal van die film overeenkomt met het verhaal in jouw beschrijving.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
is het misschien een wat oudere film ?
Er komen drie titels bij mij op: Coyote Ugly
Cocktail
Blue Crush

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk bedoel je de Disneyfilm "StarStruck", uit 2010.
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Jaa die bedoelde ik! Heel erg bedankt!