Wat is de titel van deze film?

Was met een groepje jongeren die in een dorp komen. Dat zijn kanibalen en niemand die daar binnen komt vertrekt levend. En op het laatst lijkt het alsof er 2 levend vertrekken maar dan worden ze met een ijzeren draad onthoofd als ze daar door rijden.

1 van de personages heeft een tattoo op haar bil. deze tattoo zie je later op een schaal met menselijk vlees liggen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Wrong Turn part 2

Althans ik lees hier iets over de tattoo en vlees eten, zombies
https://www.ign.com/boards/threads/have-you-seen-wrong-turn.454753566/

En
https://tensofyears.at.ua/board/action/wrong_turn_2_dead_end/2-1-0-33
Jake finds Amber and Jonesy at a barbecue pit. As they eat the discovered meat, a crazed Nina races up and tells her story. Jake then realizes it was Kimberly's leg that they had been eating after spotting her signature snake tattoo.

(google vertaald)
Jake vindt Amber en Jonesy in een barbecueplaats. Terwijl ze het ontdekte vlees opeten, komt een gekke Nina aanrennen en vertelt haar verhaal. Jake realiseerde zich toen dat het Kimberly's been was dat ze hadden gegeten nadat ze haar kenmerkende slangentattoo had gezien.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
heb het laten zien maar de film die ze bedoelt zijn de bewoners niet misvormd