Wie weet welke film er gaat over gaat over een doof meisje dat meegaat met een man naar een bos?

de film gaat over een doof meisje die meegaat met een man naar een bos daar gaan ze wonen, hij wordt aangevallen door een wolf, zij moet hulp halen maar dat lukt niet, dan moet zijn been eraf en daar moet ze bij helpen. Het is een hele mooie film van jaren geleden ik weet niet de namen van de spelers maar zou deze film HEEL GRAAG nog een keer willen zien. Wie o Wie kan mij helpen, dan ben ik zeer dankbaar

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Dat is "The trap", een Engelse avonturenfilm uit 1966.
------------------------------------
Op https://en.wikipedia.org/wiki/The_Trap_(1966_film) staat het hele verhaal van de film beschreven. De man wordt niet door een wolf verwond, maar hij trapt in zijn eigen berenklem na te zijn bedreigd door een bergleeuw.
Toegevoegd op 12 juli 2018 21:06: tekst
Amadea
5 jaar geleden
Antoni
5 jaar geleden
Jammer dat er (nog) niet wordt gereageerd op je antwoord! Ik ben heel benieuwd of dit de film is die de vraagstelster bedoelt!
Amadea
5 jaar geleden
Dat kan niet anders, dit is 'm gewoon.
Antoni
5 jaar geleden
Dat lijkt mij ook, maar misschien is er ooit een remake gemaakt die de vraagstelster heeft gezien.