Ik vermoed dat je Blown Away, uit 1994, met Jeff Bridges en Tommy Lee Jones bedoelt, al klopt het verhaal van de film niet helemaal met je beschrijving.

De film speelt in Boston. De terrorist is Iers, maar de IRA wil niets met hem te maken hebben omdat zijn ideeën te extreem zijn.
Antoni
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dank voor de reactie ik denk dat dit inderdaad de film is
Antoni
6 jaar geleden
Graag gedaan!
IK denk dat het The Devil's Own was uit 1997
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Misschien Nighthawks uit 1981 met Sylvester Stallone en Rutger Hauer? Daarin speelt Rutger Hauer een terrorist die eerst een aanslag in London pleegt en daarna naar de USA komt. Volgens mij (en volgens wiki) is hij echter geen IRA-terrorist.