Weet iemand een goede Zuid-Amerikaanse film?

Over Zuid-Amerika of een film die in Zuid-Amerika is gemaakt; maakt niet uit. Bijv. Antonia.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (8)

The motorcycle diaries! (Opgenomen in Argentinië, Chili, Peru)
13 jaar geleden
Titel: Mountain of Storms

In de zomer van 1968 vertrekken drie mannen – klimmer en surfer Yvon Chouinard, klimmer en skiër Doug Tompkins en skikampioen Dick Dorworth – in een oude bus vanuit Californië om al surfend, skiënd en klimmend hun weg naar beneden, naar het zuidelijkste puntje van Argentinië, te vinden. In Argentinië maken ze kennis met een jonge Britse klimmer, Chris Jones. Hun doel is het beklimmen van de berg die slechts twee keer eerder is beklommen, Cerro Fitz Roy.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja en dan is er uiteraard nog de film: Anaconda. Speelt zich af in Brazilie en Peru.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maria Full of Grace. Speelt zogenaamd in Colombia, maar is opgenomen in Ecuador.

http://en.wikipedia.org/wiki/Maria_Full_of_Grace

(RJ)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
City of Gods en het vervolg City of Men.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Os Famosos e os Duendes da Morte" van de Braziliaanse regisseur Esmir Filho;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet niet of je van dit gegeven houd

amoros perros

verhaal gaat over de val van een beroemd fotmodel en de liefde voor een hond van een crimineel.

een heus soepje van tegenstrijdige zaken . lust een schoonheid en viezigheid en heblust enz enz enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie hier even:

http://realidadlatinafilm.blogspot.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad Motorcycle Diary's, over het leven van Che Guevara. Prachtige roadmovie die veel laat zien van de Zuid-Amerikaanse natuur en de mensen.
IMDB: 7.9
Turistas (niet te verwarren met Turistas, de horrorfilm uit 2006). Over een vrouw die na relatieproblemen in een Chileens natuurpark verzeild raakt. Laat veel over de prachtige Chileense natuur zien.
IMDB: 6,9