Zijn 3D-dvd's uit de supermarkt van acceptable kwaliteit

Vandaag zag ik bij de kassa van de super een rek met "3D dvd's" inclusief 4 kartonnen brilletjes. Er waren verschillende genres, met uiteenlopende prijzen, maar ik was toch bang dat het uiteindelijk vies zou tegenvallen met het 3D-effect en met de kwaliteit.

Zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe "echt" deze 3D-ervaring is. Of krijg je er simpelweg koppijn van? En is het geschikt voor kinderen, want er zaten kids movies bij, ook.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

heb vroeger spykids 3d gezien op de normale tv. toen vond ik het echt vet. nadat ik een 3d film in de bios gezien had kijk ik er nu op terug en vind ik die film niet mooi in 3d...

in de bios hebben ze ook ander soort brilletjes, zonder die kleuren voor je ogen;)

Toegevoegd na 20 seconden:
kortom, 3d films nog maar even bekijken in de bios.......