Weet iemand de titel van de film die gaat over een atoombom die valt en dat er een groep mensen schuilen in een kamer?

Ben de naam vergeten, zag er een tijd geleden een trailer van...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Dat zou "The divide" kunnen zijn, uit 2011.
In deze post-apocalyptische thriller ontsnappen acht bewoners van een New Yorks appartementencomplex aan een nucleaire aanval. Ze hebben net op tijd de schuilkelder van hun paranoïde conciërge bereikt, maar de krappe ruimte verandert al snel in een claustrofobische val. De voorraden slinken en de spanning stijgt als de groep alle hoop op redding verliest. In de strijd om het leiderschap grijpen de mannen naar grof psychologisch en lichamelijk geweld. Als iedere vorm van beschaving verdwenen lijkt weet Eva (Lauren German) dat ze in actie moet komen. Ze ziet dat haar verloofde zwakker is dan de andere mannen en beseft dat ze op zichzelf is aangewezen om deze hel te overleven…
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies! Die is het! Super, dankjewel!