Hoe heet deze film...?

Waarin een witte hond zodanig was afgericht dat hij 'negers' aanvalt.
Deze hond wordt in beheer genomen bij iemand die de africhting van de hond teniet wil doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
steengoede film, vond ik - ik heb hem een tijd geleden een paar keer uit de videotheek gehaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat vond ik ook. Ik wil nog een vraag stellen over topfilms van de jaren 80. Maar ik weet niet hoe ik die het beste kan formuleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de top 10 van films uit de jaren 80?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt Cindy, maar ik wil geen links naar top 10s. Ook wil ik graag dat men aan de films zoals in deze vraag denkt.
Voor mij hoeft Top Gun, indianna jones, enz. niet. Die kan ik zelf wel bedenken. Dat maakt de formulering van de vraag erg lastig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, idd, lastig. Je kan het er op gokken om gewoon te vragen wat jou favo jaren 80 film is. Grote kans dat je dan ook zulke antwoorden krijgt voordat je vraag eventueel verwijderd wordt. Heb het idee dat de mods op dit moment niet zo druk bezig zijn op GV...

Het beste antwoord

White dog

http://www.imdb.com/title/tt0084899/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo simpel... Het was weer een leuke film. Bedankt voor je antwoord.