Hoe heet deze film? Een duiker verliest zijn arm en heeft een vrouw waarmee hij ruzie heeft.

Er zijn wat dingen die ik me nog herinner over de film: het gaat om een getinte man. Hij is duiker en ergens in de film verliest hij zijn arm. Volgens mij heeft hij kinderen. Hij heeft ruzie met zijn vrouw en aan het einde komt het weer goed.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dat is "Men of honor" uit 2000.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit drama met Cuba Gooding Jr. in de hoofdrol is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van marineofficier Carl Brashear (1931-2006).
Amadea