Ik zoek een film maar ik ken de titel niet: De film is vermoedelijk Amerikaans. Het gaat over een groep fans van een zanger/groep. Ken jij de titel?

Ik zoek een film maar ik ken de titel niet:

De film is vermoedelijk Amerikaans. Het gaat over een groep jonge fans van een zanger of groep. Ze zitten vast in de garage of parkeergarage van het hotel waar de zanger of groep logeert. Ze geraken niet op het concert en maken kennis met elkaar. Ze hebben het dan over hun levens en levensverhalen.

Ken jij de titel? Laat het alvast weten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Met een beetje geluk... ;-)

Toegevoegd na 2 uur:
Five teens get stuck in the basement in an attempt to see the Beatles in a local hotel.

Toegevoegd na 2 uur:
Secrets uit 1992 (alternatieve titel: One Crazy Night)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Is dat de titel van de gezochte film, "Met een beetje geluk" ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De oplettende kijker ziet de titel natuurlijk in de video.
Amadea
8 jaar geleden
De bedoeling op Goeie Vraag is dat je het antwoord op de vraag in letters uitschrijft. Want zodra die video van internet is verwijderd kan niemand meer lezen wat jouw bedoeling was.
Amadea
8 jaar geleden
Als je trouwens deze titel bedoelt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Secrets_%281992%29 dan is er geen enkele overeenkomst te vinden met de beschrijving uit de vraag.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het gaat dus om de film 'Secrets' uit 1992. Zie IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0105344/
Amadea
8 jaar geleden
Voeg die informatie nog even aan je antwoord toe, lamLost. Dan heb je kans dat het niet verwijderd wordt door het moderatieteam!
Amadea
8 jaar geleden
Het verschil met die andere film met dezelfde titel uit hetzelfde jaar is trouwens dat de door jou bedoelde uit Australië komt. Dus dat is ook aan te bevelen erbij te zetten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sorry dat ik nu pas reageer. Dank u want dit was het waarnaar we zochten.