Welk soundtrack hoor je bij de film: L'Instinct de mort of L'ennemi public n°1, waar de hoofdrolspeler meezingt als hij over de rotonde rijdt?

Welk soundtrack hoor je bij de film: L'Instinct de mort of L'ennemi public n°1, waar de hoofdrolspeler 'Jacques Mesrine meezingt als hij over de rotonde rijdt? Hij zit samen zijn vriendin in de auto en er speelt een Frans liedje volgens mij op de radio. Ik kan deze scene niet meer vinden maar zou graag de titel en de artiest willen weten van dat bepaalt nummer.

Toegevoegd na 4 minuten:
Volgens mij is het uit de film: L'ennemi public n°1. Zie afbeelding.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Antoni
9 jaar geleden
Bedoel je nu één lied? Met het woord "soundtrack" wordt vrijwel altijd de hele verzameling liedjes of de hele verzameling muziek uit een film bedoeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel een lied, uit die bepaalde scene.
Amadea
9 jaar geleden
Hier staan alle liedjes, en van een paar kan je een fragment horen. Misschien kan je het hieruit herkennen? http://musique.fnac.com/a2498456/Bande-originale-de-film-Mesrine-CD-album
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar waren veel rapnummers te vinden maar het was een 'ouder' nummer. Ik heb het zelf nu inmiddels al gevonden: Edith Piaf - Non, je ne regrette rien.
Amadea
9 jaar geleden
Tja, dan had je beter kunnen vragen naar een heel bekend door een vrouw gezongen chanson waarin ze zingt dat nergens spijt van te hebben...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als ik dat had geweten dan het ik het ook gevonden :) ik heb de film al een hele tijd geleden gezien en nu viel me die scene weer te binnen maar wist niet dat het liedje van Edith Piaf was en hoe het ook alweer ging ;)

Antwoorden (1)

Non, je ne regrette rien van Edith Piaf