Wat is de volgorde van de geberutenissen in de film Into The Wild?

Dan bedoel ik niet de chronologiscje volgorde. Ik bedoel zeg maar dat het begint met zijn ouders, dan Chris die wordt afgezet door een man, enz.
Die volgorde weet ik dus niet meer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

in de film heb je de hele tijd fragmenten uit verschillende momenten door elkaar: een van voordat hij wegging en een als hij al in in alasca zit. En dat herhaalt zich de hele tijd. het zijn dus eigenlijk 2 verhalen door elkaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet ik, maar ik bedoel eigenlijk in welke volgorde die zich dan afspelen. Kun je dat misschien vertellen?