hoe heet deze film...???

oke, ik heb dus een tijdje geleden een film gezien over een jongen die online "gepest" wordt, wat hij zelf niet door heeft, aangezien hij denkt dat degene waarmee hij de hele tijd chat hem helpt, terwijl de jongen waarmee hij chat het probeert zelfmoord in te praten. Het is volgens mij een engelse/amerikaanse film en allebei de jongens hebben donker haar. Ook zie je dat de jongen die denkt dat hij hulp krijgt van de andere, met de manipulatieve jongen in een kamer zit terwijl ze chatten.
Iemand enig idee??
Overigens is het niet Suicide Room, want die leek er heel erg op maar dat was hem niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

"Chat room" uit 2010 gaat over vijf tieners die met elkaar chatten. Ieder heeft zo zijn eigen redenen om met vreemden te willen praten, om even iemand anders te willen zijn. Onder leiding van William vormen ze hun eigen chatgroep. Hij moedigt ze aan om hun grenzen te verleggen, zodat ze steeds meer zichzelf durven te zijn. Behalve William zelf. Die haat zijn werkelijke leven en compenseert dat door online een manipulatieve sociopaat te zijn. Het doelwit van zijn machtsspel: de zwakste schakel van de groep.
Amadea
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Lijkt me een akelige film als ik dat zo lees.