Weet iemand de titel van deze film?

Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik als kind vaak gezien heb. Ik heb alleen een omschrijving van het verhaal: een bruine beer welp (baby) verliest zijn/haar moeder, omdat deze gedood wordt door stropers. Een klein meisje woont op een berg met haar familie en ziet de baby beer in haar achtertuin. Ze zet eten voor het dier neer en de beer komt keer op keer terug. Uiteindelijk neemt ze de beer mee naar haar boomhut en gaan ze samen koekjes bakken, etc.

Iemand enig idee hoe deze film heet? De film is al een aantal jaren geleden gemaakt, want inmiddels ben ik zelf 21 jaar.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Antoni
9 jaar geleden
Is dit een tekenfilm of een film met echte acteurs en echte beren?

Het beste antwoord

Die film heet Ms. Bear uit 1997.

Toegevoegd na 58 seconden:
Als Emily van California naar het ruige Canada verhuist, vindt ze het moeilijk om te wennen aan haar nieuwe leven. Tot ze in het bos rond het huis een beertje vindt. Ze noemt hem Masha en neemt hem stiekem mee naar huis. Als haar vader dat ontdekt, wil hij het dier naar de boswachter brengen. Nog net op tijd tijd ontdekt hij dat de boswachter het beertje niet wil beschermen maar juist wil afmaken om zijn mooie huid te kunnen verkopen. Gauw neemt hij het beertje weer mee naar huis. Maar hoe lang kunnen ze Masha beschermen?
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is hem!!! Hartstikke bedankt!!

Andere antwoorden (2)

Vermoedelijk bedoel je de Russische animatieserie "Masha en de beer".

Masha woont met haar opa in een boshut. Hun buurman is een beer. Niet zomaar een beer, maar een ex-circusbeer die kan praten, etsen, muziek maken en veel meer. In het bos heeft hij eindelijk rust gevonden. Een beetje luieren, honing eten en thee drinken. Het leven van de beer is één groot Luilekkerland. Totdat Masha in zijn leven verschijnt. Masha is een echte drukbol, met een levendige fantasie. Iedere keer opnieuw betrekt ze de beer bij haar streken. Daar wordt de beer wel eens chagrijnig van. Totdat hij ontdekt dat zijn leven zonder Masha wel erg saai zou zijn...
Amadea
9 jaar geleden
Misschien is het Goldy: The Last of the Golden Bears van regisseur Trevor Black uit 1984.

"Grizzly puppy wiens moeder is omgekomen door de wrede plannen van een circusdirecteur, vlucht weg en wordt maatjes met het kleine meisje Jessie. Totdat de circusdirecteur terug komt om de beer te zoeken. Zal Jessie de beer kunnen redden van de wrede directeur?"

Zie: http://www.moviemeter.nl/film/7233 en http://www.imdb.com/title/tt0087348/.
Antoni