Nee, jammer is dat, want het is helemaal niet fijn om steeds te moeten refocussen op te ondertitels en de film... Jammer van die film... Want de film is best goed... De ondertitels maken het veel minder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad. . Hoewel het verhaal niet erg verassend is (voor iemand die veel fantasy gezien en gelezen heeft) vond ik het een indrukwekkende film.. ging er helemaal in op en ben benieuwd of die ervaring nog intenser is zonder ondertitels. .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat had ik ook.... die ondertiteling stond visueel zoveel meters dichterbij jezelf dan de rest van de film... werd helemaal tureluurs van het heen en weer schakelen.

Andere antwoorden (2)

Ik ben voorstander van ondertitels omdat ik doof ben en doven willen ook graag films kijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Respect voor dove mensen, maar dat betekent toch nog niet dat ALLE films met ondertiteling moeten worden vertoond? De ondertitels bij de niet-Nederlandstalige bioscoopfilms zijn trouwens niet specifiek voor doven bedoeld.
De -1 is trouwens niet van mij.
In Ede draaien ze 3d ,daar kun je het vragen of ze de ondertitels weg laten

hopen voor jou als ze het doen