hoe heet de film waarin vrienden veel schuld moeten wegwerken?

Ik zoek de naam van de film waarin een paar vrienden erge schulden hebben en dat ze die snel moeten wegwerken. Ze lossen dit op door zelfgemaakte pornofilms te maken.
Hoe heet deze film?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien The hangover

Antwoorden (2)

Ik denk : the girl next door.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee sorry. Deze bedoel ik niet.
Zack And Miri Making A Porno?

Lifelong platonic friends Zack and Miri look to solve their respective cash-flow problems by making an adult film together. As the cameras roll, however, the duo begin to sense that they may have more feelings for each other than they previously thought.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee sorry. Deze bedoel ik niet.