ben op zoek naar een filmdatabase waarvan je films kan importeren aan de hand van het IMDB nummer, bestaat zoiets?

Toegevoegd na 10 uur:
Ik wil dus een filmdatabase aanleggen aan de hand van een lijst die ik heb met de IMDB nummers van al mijn films, zodat ik niet alle titels moet intypen.

Toegevoegd na 10 uur:
en liefst meerder nummers in een lijst ofzo, niet 1 nummer per keer want dat schiet ook niet op.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat bedoel je precies? Wil je een database zoeken waaraan je films kunt toevoegen op basis van het ID-nummer dat IMDb gebruikt?

Antwoorden (1)

De IMBD Grab is wel een nuttig hulpmiddel om een filmdatabase aan te leggen.