Gek genoeg vind ik de Rambo serie (ik heb inmiddels deel 4 ook gezien) toch nog het beste. Dit komt voornamelijk omdat het een mix van (meestal onrealistische) actie is met toch een klein stukje (maatschappijkritisch) verhaal erachter, vooral in 'the First Blood' en deel 4 vind je dat terug. Maar misschien sta ik wel alleen in deze mening. :)

Gepost op: woensdag 08-04-2009 23:11:05
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
First Blood is zeker maatschappij-kritisch en realistisch te noemen. Maar als hij dan in deel 3 ofzo vergeten krijgsgevangenen in Vietnam gaat halen, doet dat helaas de hele serie geweld aan :-(
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel 2, deel 3 is in Afghanistan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Edoderoo, daar ben ik het mee eens, het begon goed op het gebied van het maatschappijkritische en het verhaal en zo, het is gaandeweg een stuk minder realistisch geworden met deel twee en drie. Deel vier daarentegen is weer een stap terug wat dat betreft, beter verhaal (hoewel toch een beetje een vervolg op de rest) het geweld is enigszins cartoonachtig en wat onmogelijk hier en daar, maar de verhaallijn is een stuk meer zoals deel een. Als je hem nog niet hebt gezien vind ik het een aanrader.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zal eens kijken of hij langs komt op internet of televisie!

Andere antwoorden (14)

Stallone is begonnen in het porno circuit, of daar de beste bij zat weet ik niet.
Mijn favoriet is 'Over the Top'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rocky volgens de IMDB, krijgt de beste score van alle films waar hij in heeft gespeeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Edoderoo;

Ik ben geen fan van Stallone, maar ik vond hem in Copland (halfdove sherrif in een dorp waar veel corrupte pliesiemannen wonen) erg goed en zijn rol in F.I.S.T. ( het gedramatiseerde verhaal van Jimmy Hoffa) ook wel te pruimen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste film VAN hem is objectief gezien "The Contender Rematch: Mora vs. Manfredo".

Deze film krijgt namelijk op IMDB de hoogste waardering van alle films die hij heeft geproduceerd.

Hierbij neem ik aan dat IMDB de meest objectieve maatstaf is om de kwaliteit zoals ervaren door kijkers te meten. Hierbij moet wel worden vermeld dat de score van 7.3 een gemiddelde is van slechts 8 stemmen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
First Blood.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Clifhanger
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen enkele! hij is echt verschrikkelijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind the specialist met sharon stone de beste, zijn eerste film was geloof ik een pornofilm en ik vind sylvester gewoon niet aantrekkelijk genoeg om hem te bekijken in een pornofilm(moet altijd denken aan rocky....ADRIAN!!!!!!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vond Cliffhanger wel spannend. Dit is vooral dankzij John Lithgow als gewetenloze boef.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daylight en toch ook... First Blood (Rambo 1)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen enkele
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die is er niet !