Ja, er zijn veel echt Nederlandse films. Ook heb je ook sommige fims ( zoals spongebob the movie ) een Amerikaanse film maar wel keuze om de Nederlandse stemmen te kiezen. Ook is het bij bijna alle films mogelijk om Nederlandse ondertiteling te kiezen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op http://www.nuopnetflix.nl kan je kijken welke films al beschikbaar zijn op Netflix.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja je kan Nederlandse films kijken op Netflix. Je kunt ook van de andere films/ series de gesproken taal ( meestal) veranderen in Nederlands. Ik heb Netflix vanaf december 2013 en ik ben er tevreden over. Mijn kinderen kijken de Disney films in het Nederlands op Netflix. Je kan een proefperiode nemen voor 1 maand, daarna ben je vrij om op te zeggen als je niet tevreden bent. Ik ben ook begonnen met een proefperiode van één maand.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja