wat is de soundtrack die onder "op de vlucht" aflevering 1 gespeeld word ?

het gaat dan om het nummer dat je vooral duidelijk op 14:35 hoort

Toegevoegd na 6 minuten:
http://www.rtlxl.nl/#!/op-de-vlucht-301928/bf634a4d-da3f-4a71-b15d-28f48cfe3fd0

hopelijk mag ik dit hier neerzetten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Heb je er ook een link bij? Anders dwing jij iedereen die een antwoord wil geven om daar eerst nog naar zoeken. Kan beter gelijk geven worden!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zie mijn update

Het beste antwoord

Peacekeepers - James Newton Howard. Er is een gratis app genaamd ''shazam'' daarmee kan je je mobiel bij de geluidsbron houden en dan weet hij hoe het liedje heet