is de film spirit waargebeurd?

ik heb deze film vaak gekeken en er word in gezegd dat het waar is gebeurd. Ik vind het een hele mooie film en weet iemand of hij dus ook waargebeurd is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze: http://www.imdb.com/title/tt1664873/?ref_=fn_al_tt_3 ?
Ritsuka
10 jaar geleden
Deze? http://www.imdb.com/title/tt0831887/?ref_=fn_al_tt_4
Amadea
10 jaar geleden
Er zijn meerdere films met als hoofdtitel Spirit. Dus je moet duidelijk maken over welke jij het hebt, gamerein. Anders kunnen wij geen antwoord op de vraag geven!

Het beste antwoord

Als jij de film "Spirit: Stallion van de Cimarron" bedoelt, dan is die gebaseerd op het leven van een paard dat halverwege de negentiende eeuw heeft geleefd. Dat wilde paard heette Donner. Er is gedocumenteerd bewijs dat Donner echt bestaan heeft. Maar welke avonturen hij in werkelijkheid beleefde is natuurlijk niet te verifiëren, dus dat is wel gewoon bedacht.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geweldig dat is hem! Dankjewel , dit had ik altijd al willen weten!