Ja, één keer. Dat was volgens de eerste bron bij een filmpremière. Het gerucht gaat dat aan hen werd voorgesteld om samen de hoofdrol in een remake van Of Human Bondage, maar verder dan die suggestie is het nooit gekomen.
Volgens de tweede bron was het geen officiële ontmoeting, maar kwamen ze elkaar toevallig tegen. Op een dag was Marilyn Monroe aan het wandelen met een vriend(in?), waarschijnlijk op Hollywood Boulevard, toen James Dean langskwam in zijn nieuwe auto. Hij stopte en bood hen aan om met hem een ritje in de auto te maken. Dit verhaal staat in meerdere biografieën, dus er is kans dat het waar is dat ze elkaar tenminste één keer ontmoet hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
samen de hoofdrollen te spelen.
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is geen reden om aan te nemen, of bewijs dat ze elkaar ooit ontmoet hebben.