mag je in de bioscoop naar een film waar je eigenlijk nog te jong voor bent?

mag je er dan niet in of is het gewoon een tip dat je er beter niet naartoe kan gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

als men de regels toepast mag je er niet in

Toegevoegd na 1 minuut:
ook al ga je met je ouders is het niet toegestaan
dit geld ook voor evenemnten waarbij een leeftijds grens is ingeslelt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt een fijn antwoord gegeven daar kan ik wel wat mee, ook fijn dat je er bij vermelde hebt dat je er ook niet in mag als je ouders erbij zijn.

Andere antwoorden (8)

Dan mag je er niet in. (Misschien wel met ouderlijk toezicht)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag er niet in. Regels zijn regels!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee meiske
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee

maar soms laten ze je wel gaan! maar dat is dan toch tegen de regels...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen mijn dochter 15 was,kwam ze weleens films in,waar ze 16 voor moest zijn.Het mag officieel niet maar bioscopen worden zelden gecontroleerd hierop.Worden ze gecontroleerd en zitten er 15 jarige in een 16+ film,kan de bioscoop een boete verwachten.
Sinds 1-1-2010 zou men beter gaan controleren bij de ingang,maar ze vragen nog steeds niet naar je idkaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat mag niet. En doe ook maar niet, want die leeftijdsgrenzen zijn er niet voor niks! Hoe vaak ik geen kinderen met bleek vertrokken smoeltjes uit de bioscoop heb zien komen in de tijd voordat er goed gecontroleerd werd. Of wat dacht je van compleet verveeld, omdat ze de hele film niet begrijpen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee.
en ik weet niet naar welke bioscopen jullie allemaal gaan, maar bij alle pathe's wordt er superstreng gecontroleerd: bij ticketverkoop, kaartjes checken en bij de ingang van de zaal.