Ik zoek een film die gaat over de rijkste familie ter wereld?

Ik heb toen ik klein was op tv eens een film gezien over een zeer rijke familie, en zou die graag terug willen zien. Het gaat over een extreem rijke familie, die 1 zoontje hebben. Dat zoontje kreeg een achtbaan voor Kerstmis (denk ik) en speelt tikkertje op quads. Hij wil ook gewoon naar een gewone school en vrienden maken.
De ouders zijn in gevaar en moeten hun kluis openen voor een of andere meneer. Dat doen ze door te zingen.
Meer weet ik niet meer.
Kun jij me helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Film naam: Richie Rich
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=fJJQ44fdDws

Maakt niet uit hoe oud je bent, dit blijft een leuke film net als home alone!