Hoe heet deze film over leven na de dood?

Jaren geleden heb ik deze een keer gezien. Het ging over een jongetje die overleed. Hij zag een witte duif en kwam terecht in een andere wereld. Het eindigde ermee dat hij in die nieuwe wereld weer overleed om te kijken wat er voor volgende wereld kwam (zoiets).

De film is denk ik al meer dan 15/20 jaar oud. Weet iemand welke ik bedoel en hoe die heet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ik denk 'The Sixth Sense' met Bruce Willis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kom je erbij the 6th sence??
Ritsuka
10 jaar geleden
dat is echt totaal anders
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben benieuwd wat het dan wel is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het gevonden, de film heet: the brothers lionheart. Toch bedankt!