hoe kan ik kruimeltje film kijken?

een jongen die over straat zwerft. en katte kwaad uithaald door verveling. en vervolgens op zoek gaat naar zijn ouders.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Probeer t is op uitzending gemist. Hij is van de week op Nederland 3 geweest.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door de DVD van de film te lenen van de openbare bibliotheek. Van uitgever Buena Vista Home Video is die DVD, en hij verscheen in het jaar 2000.
Plaatje bij antwoord
Amadea