Hoe heet die kerstfilm, waarin twee mannen reisdoel Chicago hebben?

Weet iemand hoe die kerstfilm heet waarin 2 mannen (een dikkere armere en een dunnere rijkere) in het vliegtuig op weg naar Chicago (voor Kerstmis) stranden, omdat ze niet kunnen landen vanwege slecht weer.

Ze proberen eerst samen naar Chicago te komen op allerhande manieren, maar dit mislukt meermaals en daarom krijgen ze steeds ruzie en gaan ze uit elkaar.
Telkens weer komen ze elkaar op de reis naar Chicago weer tegen en reizen ze toch weer samen een stukje verder, maar dit komt weer uit op pech en ellende, door het weer, omstandigheden, drukte e.d. (Auto ontploft en vliegt in brand, ze rijden ook een stukje met deze verbrande auto en worden aangehouden; Trein ontspoort; Harde sneeuwval)

Uiteindelijk komen ze samen aan in Chicago aan en krijgt de rijkere meneer medelijden met de dikkere meneer, omdat hij alleen kerst moet doorbrengen. Daarom neemt hij hem mee en vieren ze samen Kerst bij zijn familie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Planes, trains and automobiles?
http://www.imdb.com/title/tt0093748/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
pracht film... :)