Hoe zorg je ervoor dat je films op Youtube heel vaak bekeken worden?

Ik maak dus films eigenlijk humoristische sketches. En ik heb het nu aan al mijn vrienden rond gestuurd. Het filmpje blijft nu een beetje hangen op '250 keer bekeken' En ik wil het heel graag verder en sneller omhoog krikken. Want het filmpje is erg grappig en ik weet zeker dat het kan aanslaan..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

door ze op meer site's te uploaden en misschien zelf een paar profiel pagina's aan te maken en ze daar ook op te zetten.

en je kan op youtube ook een videoreactie geven, zo krijg je ook veel views

Toegevoegd na 8 minuten:
je kan je filmpjes ook op zideo zetten (dan krijg je er ook nog 1 cent voor per reclame hit)

Toegevoegd na 10 minuten:
kijk eens op:

http://www.goeievraag.nl/vraag/youtube-video-populair.41086
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Om te beginnen zou ik ze op je blog zetten. Ik kan ze daar niet vinden.
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Mja, oké, ik begrijp het wel, maar je moet gewoon alle mogelijkheden van het internet uitbuiten. Je kunt er toch naar linken ofzo? Nou, was maar een idee...
Er is een website ongein.nl
daar kun je grappige filmpjes plaatsen als je als beste gekozen word maak je kans op een kadobon twv 25 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is een 'pakkende titel' de oplossing, in het Engels, omdat daar meer 'views' gegenereerd kunnen worden.