kan je zonder een pathe unlimited kaart naar een premiere?

Ik wil naar de premiere van de hungergames, alleen weet ik niet of je er ook kaartjes voor kan krijgen zonder dat je een pathe unlimited kaart voor hebt. Bij de mogelijkheden tot betaling heb je 3 keuzes:
- extra betaling met unlimited
- extra betaling met gold unlimited
- Event kaarten

De event kaarten zijn 15 euro terwijl de andere 2 5 euro zijn.

Ik hoop dat iemand kan helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een normale ticket is dus 15 euro.
Als je een unlimited abonnement hebt, betaal je een kleine toeslag omdat het speciaal is.
Dus ja, je kunt erheen.
Ritsuka