Hoe heet de film over een groep ontvoerde mensen in een huis ?

De film gaat over een groep mensen die worden ontvoerd op straat en die mensen worden in een huis gezet, maar je kan er niet uit alleen als je iedereen hebt vermoord en je als laatst overblijft, maar die mensen die in het huis zaten hadden beslist elkaar niet te vermoorden maar uiteindelijk krijgen sommige mensen ruzie met elkaar en vallen er toch doden, uiteindelijk zijn er alleen nog een man en een vrouw over maar die man wilt die vrouw vermoorden en die vrouw vlucht voor de man.
als de man haar volgt vallen ze van een hogere verdieping naar beneden waar de vrouw boven op de man valt met een stuk glas in zijn borst waardoor de vrouw wint en er een deur voor haar open gaat en ze vrij is, en ze kreeg ook nog een tas met iets er in alleen weet ik niet wat de inhoud van de tas was en achter die deur stonden meer mensen met precies die tas en toen was de film afgelopen.
en het is GEEN film van saw.
Iemand een idee welke film dit kan zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

je bedoeld house of 9