Uit welke film komt deze quote in het promofilmpje, "Never give her Champagne"?

Ik dacht zelf dat dit uit "My Stepmother is an Alien" komt, maar ik kan dat nergens terugvinden bij het zoeken naar deze film.....

Volgens mij was het zeker een film met Kim Basinger in de hoofdrol... (?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zij mocht inderdaad in deze film geen alcohol drinken, want dan ging ze gekke dingen doen, maar of het deze film was, dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat was die film dus niet maar Blind Date.
http://www.imdb.com/title/tt0092666/

Het beste antwoord

Ik weet niet over welk promofilmpje je het hebt maar ik denk dat het over deze film gaat:

Blind Date, met in de hoofdrol..jawel..Kim Basinger :-)

In deze film mag zij geen alcohol drinken omdat ze anders door het lint gaat.

1 van de quotes uit de film:
Ted Davis: ...but don't get her drunk. If you get her drunk,
[alluringly]
Ted Davis: she loses control!

http://www.imdb.com/title/tt0092666/