Ik kreeg bij de laatste James bond film een cola flesje met bond erop. En bij Man of Steel (Superman) een stalen bidon met het logo van superman. Dus ja het gebeurt nog wel i guess. Ik heb een Pathé Unlimited Gold pas en ben daarom bij veel films (waaronder premières), maar krijg meestal niets.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een aantal jaar geleden heb ik de première van prince Caspian bijgewoond (in belgië). Daar heb ik toen een gratis poster gekregen. Ik weet niet of het nu nog wordt gedaan :)