In welke Science Fiction film dragen personen bommen in zich?

Ik ben op zoek naar een Science Fiction film uit ik denk de jaren 90. Er komen "personen" in voor die doen en laten zoals mensen, maar eigenlijk zijn gemaakt om aanslagen te plegen. Ze dragen bommen in zich. Ik weet nog goed dat een fractie voordat ze hun bom laten ontploffen (wanneer ze hun doelwit bereikt hebben) de ogen pikzwart werden.

Ik geloof dat de hoofdrol speler ook verwikkeld raakt in een romance met één van deze aanslagplegers.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Mogelijk bedoel je "Impostor", uit 2001.
Het is 2079. De aarde is al een decennium lang in oorlog met een buitenaardse beschaving. Om hun steden te beschermen tegen deze wezens, zijn de steden overkoepeld. De koepels laten geen buitenaardsen door. Maar toch is er af en toe een buitenaardse die door weet te dringen en dan nemen ze bezit van een aardbewoner. Deze mensen worden dan levende bommen die zijn geprogrammeerd om te ontploffen in de buurt van hun doelwit. Probleem is dat de persoon, overgenomen door een buitenaards wezen, normaal reageert op zijn omgeving en dat er aan de buitenkant niet aan de persoon te zien is. De persoon weet zelf ook niet dat hij zo'n bom is.
Wetenschapper Spencer Olham (Gary Sinise) heeft het ultieme wapen in de strijd tegen de buitenaardse wezens ontwikkeld. Dan wordt hij zelf aangehouden door major D.H. Hathaway (Vincent D'Onofrio). Hij zou ook zo'n bom in zijn hart hebben. Er zijn bewijzen gevonden dat de kanselier het doelwit is. Hij slaat op de vlucht en de overheid begint een nietsontziende klopjacht om hem in handen te krijgen. Hij neemt contact op met zijn vrouw Maya (Madeleine Stowe), maar zij weet niet wie ze moet geloven. Spencer heeft één mogelijkheid om erachter te komen of hij wel of geen bom is en dat is een test ondergaan in het ziekenhuis waar zijn vrouw werkt.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is hem, eeuwig dank!