hoe heet het nummer dat aan het eind van verliefd op ibiza gespeeld word?

Als Kevin (Jan) zijn liefde openbaar maakt voor Lizzie (Sanne) en hetzelfde gebeurd bij Rick en die andere (ben de naam vergeten) Het is waiting for the night maar welke mix?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je spotify hebt kan je daarop het album van de film beluisteren, daar zal dit nummer waarschijnlijk ook tussen zitten

Antwoorden (2)

Ik zou zo niet weten hoe het nummer heet, ik weet wel dat het een mix van Armin van Buuren is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Armin van Buuren feat. Fiora - Waiting For The Night
https://www.youtube.com/watch?v=1GkYZH7AoS4