Wie kent de film over een meisje die haar vader zoekt en wordt geholpen door een wolf?

Volgens mij was dit in de 80's of begin 90's

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Dat is "The journey of Natty Gann", uit 1985.

Chicago 1935. Amerika is al zes jaar lang ondergedompeld in armoede en ellende. De grote crisis is op zijn hoogtepunt. Tienduizenden radeloze mensen trekken door het land op zoek naar eten en werk. Velen van hen wagen hun leven, hangend aan vrachttreinen waar de politie ze genadeloos vanaf probeert te slaan. Sol Gann en zijn dertienjarige dochter Natty hebben een pensionnetje in een buitenwijk van de stad. Ze slaan zich samen door de moeilijkheden heen, waarbij Natty leert dat ook kleine meisjes soms niet buiten een paar stevige knuisten kunnen. Het moment breekt aan dat Sol werk moet zien te vinden. Hij zit aan de grond. Ten einde raad neemt hij een baantje aan als houthakker, aan de andere kant van het land. Hij laat Natty achter bij de beheerster van zijn hotelletje, Connie. Maar de kleine Natty heeft andere plannen. Ze gaat op zoek naar haar vader. Een lange reis begint.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Na jaren zoeken eindelijk gevonden! Bedankt!

Andere antwoorden (1)

The journey of Natty Gann