Waar kan ik de film "Christmas in Paris" kopen?

Ik ben hopeloos op zoek naar die film dus kan iemand me verder helpen? het gaat hier om de laatste film van Gaston Bergmans. Chris Lomme en Mattias Van De Vijver spelen hier ook een belangrijke rol. Hij is 17 december 2008 in de bioscopen in première gegaan. Hans Royaards is de auteur en regisseur. De film heeft bakken kritiek gekregen maar toch wil ik hem zien aangezien de trailer me erg aanspreekt!

http://www.youtube.com/watch?v=HUIscADEujM

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan geen enkele dvd vinden van die film die te koop aan wordt geboden. Ik denk dat ze simpelweg niet meer verkrijgbaar zijn. Wellicht is het een idee om een oproep op marktplaats te zetten? Ik heb daar overigens ook al gechecked, niemand die het te koop aanbied. Succes met je zoektocht!

Antwoorden (1)

Deze film is nooit op Dvd uitgebracht door te weinig succes.
Daarom dat ik deze toen van VTM heb opgenomen in HD voor mezelf.
Er zijn ook geen aankondigingen deze op DVD uit te brengen.