Kan iemand mij het einde van de film "Safe Haven" uitleggen?

De film vind ik erg mooi hoor, maar het einde? Het is bij mij nog steeds een vraagteken. De vrouw van Alex blijkt Jo te zijn, maar de vrouw van Alex is een aantal jaar geleden overleden aan kanker, toch?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat vond ik inderdaad ook erg vreemd. Ik ben benieuwd naar het antwoord!

Het beste antwoord

De vorige vrouw van Alex is overleden aan kanker en komt als geest zijnde terug in het leven van zijn nieuwe vrouw. Als je goed terugdenkt, merk je ook dat in de hele film zij. Vorige vrouw alleen maar met zijn nieuwe vrouw praatte, maar verder met niemand. Ze hadden ook alleen contact als ze met z'n 2en waren. Ook was onbekend waar ze woonde ed.

Zijn vorige vrouw kwam dus 'kennismaken' met zijn nieuwe vrouw. Zoiets schrijft ze ook in de brief.

Jo is dus een geest die de nieuwe vrouw van Alex alleen kan zien en spreken, zonder dat zij weet dat het een geest is.

Snap je. Het is voor mij even geleden dat ik de film heb gezien, dus de namen zijn me wat ontschoten... Als m'n uitleg dus niet helemaal duidelijk is... ;-)

Mooie film!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, een hele mooie film. Alleen de onduidelijkheid van het einde verpestte het een beetje voor mij. Ja, ik vond Jo (vorige vrouw Alex) inderdaad een beetje vreemd. Ik dacht al dat er nog iets met haar aan de hand was. Bedankt voor je uitleg!